Wtyczka WP Desk Omnibus pozwala wyświetlać najniższe ceny produktów z ostatnich 30 dni. Dziś pokażę Ci, w jaki sposób nowa funkcjonalność wtyczki tj. historia cen produktu ułatwi zarządzanie cenami w sklepie WooCommerce. Najpierw jednak o najważniejszej funkcji wtyczki, czyli zapewnieniu zgodności sklepu z dyrektywą Omnibus. Zaczynamy 🚀! Spis treści Wyświetlaj najniższe ceny produktów w WooCommerce […]
Wszystkie wpisy
Karty podarunkowe na Black Friday 2023. Jak je stworzyć?
Mamy dopiero koniec września, ale nadszedł czas, aby zacząć wielkie odliczanie, ponieważ najbardziej emocjonujący czas zakupowy w roku jest już blisko – Black Friday 2023! Gdy liście zmieniają kolor na brązowy, a zapach przyprawy do dyni powoli wypełnia powietrze🎃, nadszedł czas, aby sklepy online zakasały rękawy i zaczęły przygotowania na okres Black Friday. Jak? Na […]
Wysyłka karty podarunkowej z opóźnieniem. Poznaj możliwe typy opóźnienia.
Właściciele sklepów z kartami podarunkowymi i miłośnicy WooCommerce’a! Jeśli chcecie, aby dawanie prezentów było jeszcze przyjemniejsze, koniecznie przygotujcie sobie kawkę i usiądźcie wygodnie. W tym artykule ujawniamy szczegóły dotyczące wysyłki kart podarunkowych i voucherów z opóźnianiem. Zaczynamy! Spis treści Dlaczego opóźniona dostawa karty podarunkowej jest Twoim must have? Jak wdrożyć opóźnione dostarczanie maili z kartami […]
Zorganizuj imprezę i skorzystaj z korzyści jakie daje bilet wstępu z kodem QR
Lato! Idealny czas na organizację imprez letnich, takich jak festiwal muzyczny czy podobne imprezy w plenerze. Dobra organizacja dużych wydarzeń wymaga dobrego planowania i zastosowania skutecznych rozwiązań w postaci systemów biletowych. W tym artykule opowiem o tym, jakie korzyści da Ci sprzedaż biletów wstępu z kodem QR. Spis treści Jak działa obsługa biletów z kodem […]
Ustawienia importu produktów WooCommerce (drzewko kategorii oraz mapowanie cen)
Szybki import produktów do WooCommerce za pomocą wtyczki pozwoli zaoszczędzić Ci mnóstwo czasu. Co więcej, aktualizacja danych produktu np. opisów, atrybutów, cen czy kategorii będzie automatyczna oraz zmniejszy ilość błędów przy ręcznym wprowadzaniu produktów. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się o ustawieniach wtyczki do importu produktów (kategorie produktu i zmiana cen) w WooCommerce. Zapraszam 🙂. Ręczna […]
Jak wykonać eksport produktów w WooCommerce?
Dziś pokażę Ci 3 sposoby na eksport produktów w WooCommerce. Eksportowanie produktów może Ci się przydać przy migracji do innych CRMów, szybkiej aktualizacji produktów lub dropshippingu. Jeśli posiadasz wiele produktów ich ręczne przenoszenie lub dodawanie może trochę potrwać 🙁. W tym artykule dowiesz się jak szybko i w ogóle, dlaczego warto eksportować produkty w WooCommerce […]
Doręczenie karty podarunkowej wybranego dnia. To proste!
Wręczanie kart podarunkowych może być świetnym pomysłem na prezent, pod warunkiem, że dobrze to zaplanujesz. Jednym z kluczy do sukcesu jest zaplanowanie wysyłki karty podarunkowej na konkretny dzień. Jak zaplanować wysyłkę i doręczenie vouchera w WooCommerce? Zapraszam do lektury. Spis treści Wręczanie kart podarunkowych konkretnego dnia Opcje opóźnienia Korzyści z opóźnienia doręczenia karty podarunkowej Jak […]
Jak wybrać oprogramowanie sklepu internetowego
Sklep internetowy jest w obecnych czasach oczywiście niezbędny dla każdego, kto chce uczestniczyć w handlu elektronicznym i rozwijać swój biznes. Oferta profesjonalnych i dobrze udokumentowanych aplikacji i narzędzi do założenia własnego e-sklepu jest ogromna, co utrudnia wybór. Jakie są najpopularniejsze silniki sklepów online na rynku i czym różnią się od innych? Która platforma najlepiej pasuje […]
Co to jest dropshipping?
Dropshipping to rozwijająca się forma sprzedaży, która umożliwia szybkie rozpoczęcie działalności online bez zapasów przy niewielkiej inwestycji. Ideą tego modelu e-commerce jest wykorzystanie gigantycznego rynku sprzedaży internetowej. Dowiedz się, co to jest dropshipping i zobacz, czy jest dla Ciebie 📦! Spis treści Co to jest dropshipping? Dropshipping – jak to działa? Zalety dropshippingu Jak skutecznie […]
Jak zacząć sprzedawać w sieci bez dużych inwestycji i zaawansowanych rozwiązań
Sprzedawanie w internecie i założenie własnego sklepu internetowego to bardzo duże możliwości — zarówno dla osób prywatnych rozpoczynających działalność jak i osób prowadzących już swoje sklepy stacjonarne. Przeważnie osoby zastanawiające się nad założeniem własnego sklepu internetowego nie chcą inwestować dużych środków czy wdrażać zaawansowanych rozwiązań, gdyż nie znają się na branży e-commerce. Istnieje jednak wiele […]